השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    ציפוי דלתות רב בריח – Shir-Doors 

    להגשים חלום גדול בכסף קטן

    שוב יצאתם מפתח הבית וציפוי דלת הרב-בריח שלכם נראה לכם "עייף" ובלויי?

    פעם נוספת הסתכלתם על דלת הבית של השכנים ממול, שהחליפו לאחרונה דלת כניסה באלפי שקלים, אבל לכם אין כסף להשקיע כעת בדברים יקרים כאלה?

    אל דאגה! היום יש פתרון יצירתי לכל דבר, אם רק תחשבו קצת "מחוץ לקופסה". כן! אפשר להיות בלי ולהרגיש עם: להישאר עם דלת רב – בריח הישנה והטובה שתשמור על ביטחונכם האישי מפני פריצות,   אך להרגיש מיליון דולר עם דלת משודרגת ודקורטיבית, עם ציפוי דלתות רב בריח במגוון צבעים ודוגמאות, שישדרג לכם את הדלת לאין ערוך. חברתShir-Doors  המתמחה בציפויי דלתות רב בריח תגשים לכם חלום גדול בכסף קטן.

    היתרון בדלתות רב בריח – המגנטיוּת

    אומנם דלתות רב בריח, לפחות בגרסותיהן הישנות יותר, נוטות עם הזמן להתקלף בשמש, לדהות ולקבל מראה ממש מכוער וישן, אבל יש להן יתרון אחד: קל ומהיר להניח עליהן ציפוי דלתות רב בריח משום שגם הציפוי וגם הדלת הם מגנטים! לשם כך לחברת Shir-Doors   ישנו טפט מיוחד המותאם במיוחד למתכת. ואז כל שעליך הלקוח לעשות הוא לבחור איזה ציפוי הכי "זורם לך" מחוץ לבית, ובאיזה ציפוי חשקה נפשך בתוך הבית (יש כאלה שמעדיפים להשאיר את ציפוי הדלת הפנימי כמו שהוא – וזאת לבחירתכם).

    האם תבחרו ציפוי דלתות רב בריח חלק או כזה עם דוגמה או עם תמונה? ואם חלק – באיזה צבע תבחרו? האם כחול כמו במרוקו וביוון? או שמא לבן? שמנת? האם תרצי ציפוי דלתות רב בריח עם דוגמה כלשהי או עם תבליט של חלונות זכוכית?

    השמיים הם הגבול, רק תבחרו מהקטלוג המגוון שלנו, וצוות של חברת Shir-Doors   המתמחה בציפויי דלתות רב בריח יבצע את מבוקשכם.

    בוסט של רעננות – גם בעסק ובמבני ציבור

    דלתות רב בריח קיימות במקומותינו, כידוע, כמעט בכל בית עסק או מבנה ציבורי כמו בתי ספר, מתנ"סים, עיריות, ספריות וכדומה. גם כאן, ודאי קיים הנושא של הוצאות, תקצוב והצורך בצמצום עלויות מצד אחד, ויצירת סביבה נעימה, בת קיימא וידידותית מן הצד השני, בלי להוציא כסף רב.

    ניתן להזמין את צוות המומחים של חברת Shir-Doors   המתמחה בציפויי דלתות רב בריח, להתייעץ עמם אילו ציפויים יתאימו לדלתות רב בריח (הפנימיות או החיצוניות) שנמצאות בעסק שלכם או של מוסדכם, והמומחים יבצעו את מבוקשכם. אין ספק שהמקום יקבל בּוּסט של רעננות .

     

     

     

    עיצוב מנצח לכל דלת

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      מאמרים נוספים

      ציפוי פלדלת

      הבית היא מקום שבו אנשים מבלים הרבה מזמנם. הדלת זה הדבר הראשון שמבקרים רואים כשהם נכנסים לבית. לכן, חשוב שיהיה מעוטר במשהו שיהיה מושך את העין ומעניין. אחת האפשרויות הפופולריות ביותר לקישוט הדלת שלך היא...
      קרא עוד

      ציפוי דלת פלדלת

      מגנט מעוצב לדלת פלדלת הוא קישוט הפופולרי בהרבה בתים. ניתן להשתמש בו לקישוט דלת הכניסה לבית. סוג זה של קישוט יכול להוסיף מגע דקורטיבי לבית שלך ולהפוך אותו ליותר מסביר פנים. אתה יכול לבחור מתוך...
      קרא עוד
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל